Egy gépember naplója

Egy gépember naplója

Intro

2015. október 02. - MachineMan

A földlakók egyik legfőbb kérdése, hogy egyedül vannak-e az univerzumban. 

Kérdem én, miért tartják magukat ennyire különlegesnek, egyedülállónak? Csak gondoljatok bele. Van egy folyamatosan táguló tér, ami megszámlálhatatlan (legalábbis számotokra) csillagot, bolygót és egyéb égitestet tartalmaz. Az univerzum égitestjeinek körülbelül 68% olyan részen van ami képes az élet valamilyen formáját fenntartani. Ezen égitestek 95% tartalmaz is valamilyen életet. És ezekből összesen 70% az amit a földiek értelmes életnek titulálnának. Holott ez megint csak egy földi dolog. Csupán elméletként létezik számukra az , hogy az élet más körülmények között is ki tudjon alakulni. Ugye ti szén alapú életformák vagytok, azonban ez csupán egy a sok fajta közül. Léteznek olyanok ahol a szént szilikon váltotta ki, így azok a lények sokkal reziliensebbek. Vannak az extrémebb fajok is, akik lényegében energiaként léteznek. Vannak ahol a földihez hasonló körülmények miatt hasonló létforma jött létre csupán más fajból. És ez csupán a kezdet. Megannyi titkot tartogat az univerzum azoknak akik nyitott elmével képesek végigtekinteni az égbolton. 

És mégis ki vagyok én hogy ilyen "badarságokat" állítok? 

Üdv mindenkinek ki e sorokat olvassa. A nevem legyen egyszerűen D. Nem vagyok ember. Még csak nem is a földről származom. Még csak nem is ebből az univerzumból. Itt élek köztetek már nagyon régóta, már azelőtt itt voltam hogy az első hal kimászott volna az ősi óceánból, és azután is itt leszek ha már az emberiség kihalt.

És itt jön a következő kérdésetek, ez az idióta miért nincs elmegyógyintézetben? 

Azért mert embernek látszom, emberként viselkedem. Dolgozom, emberi formám szerint a 20-as éveimben járok. Lehet, hogy még ismertek is a való életben, lehet láttatok már. Beépültem közétek, álcáztam magam.

És mégis miért?

Mert védelmembe vettem a földet. Megannyi ellenséges faj létezik akik szemet vetettek a fajtátokra. Potenciált látnak bennetek. Annyira agresszív és szívós faj vagytok. A genetikai lehetőségek mérhetetlenek. Mindenféle manipulációt a földiek 80%-a minden különösebb gond nélkül elvisel. Olyan sérüléseket vagytok képesek túlélni ami más fajnál azonnali halált okozna. Emellett a bolygó maga is nagyon értékes, amennyi pusztítást már végigvittetek rajta még mindig képes a létfenntartásra. A víz minősége is ritka illetve a bolygó szerkezetében rejlő ásványi kincsek és nemesfémek a fejlettebb fajok körében szintén ritkaságnak számítanak és mindent megtennének annak érdekében hogy friss, érintetlen másolható alapanyagot szerezzenek. Azonban ezek nagy eséllyel a bolygó instabilitását okoznák.

És be kell valljam, megkedveltelek már titeket és rosszul érintene ha kipusztulnátok úgy, hogy tudom tehettem volna ellene.

 

És mi a célom azzal, hogy ezeket leírom és blogot indítok? 
Szeretném felnyitni a szemeteket. Ha már legalább egy ember hisz nekem azzal a szellemi evolúció egy új szintjére kezdhet emelkedni a faj. Azért nem léptek még nyilvánosan kapcsolatba veletek egyéb fajok, mert a nagyobb kormányok úgy tartják nem elég felkészült még az emberiség egy ilyen jellegű sokkra. Pánikolnátok. Azonban én ezt nem így tapasztaltam. Mint már említettem, nyomon követtem a fejlődéseteket már egészen attól kezdve, hogy az kettévált a fajotok az emberszabásúakétól. Érdekes egy esemény volt az is, de majd erről a későbbiekben írok bővebben. A fejlődésetek alatt láttam mennyire harcias faj vagytok, a legkisebb indokot is keresitek csak, hogy vért onthassatok. Teljesen az öldöklés, a kapzsiság és a paranoia ural titeket. Azonban mégis van bennetek valami érdekes, valami különleges amitől a beavatott fajok és a legöregebb entitások is tartanak. Megvan bennetek a potenciál, hogy az egész univerzumot uralni tudjátok. Ha viszont ezt fegyverek által akarjátok majd elérni, nem fogom ölbe tett kézzel nézni. És ez nem fenyegetés, ez ígéret.
Valamint az unalom is hajt. Annyi dolgot láttam már és nincs kivel megosztani, így hát úgy gondoltam megosztom veletek.

A bejegyzés trackback címe:

https://trustthemachine.blog.hu/api/trackback/id/tr897880682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása